reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Poráčová

Eva Poráčová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek, ktorý sa vie rehotať asi úplne zo všetkého. Ale ak je raz niečo seriózne, tak je to seriózne. ;) Študujem na TUKE Ekf. Okrem toho milujem divadlo a divadelné umenie ako také. Nuž a keďže tam aj brigádujem, niekedy ma inšpiruje k písaniu :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prosím vás, v divadle sa nechrápe!

Eva Poráčová

Prosím vás, v divadle sa nechrápe!

Divadlo nám prináša do stereotypu vždy niečo nové. Ľudia si oddýchnu, prežijú zaujímavé situácie spolu s hercami a oddýchnutí, pobavení, niekedy možno aj zamyslení odchádzajú domov. No možno vás prekvapí, že aj taká uvádzačka, ktorá predstavenie videla X-krát, stále zažije niečo nové. Niekedy je to zážitok ktorý doslova rozdupe stereotyp na prach. Napríklad taký, podgurážený divák.

  • 3. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 15
Preboha, nie! Zase predstavenie pre školy???

Eva Poráčová

Preboha, nie! Zase predstavenie pre školy???

Zase raz idem do divadla. Pracujem tam už tretí rok ako uvádzačka. Pre tých, čo nevedia presne čo to je, nie je to teta s mikrofónom na pódiu ktorá „uvádza“ predstavenie. Ak by aj niečo také bolo v divadle, volalo by sa to buď moderátor, alebo konferenciér. Ale ja som uvádzačka. Laicky povedané je to slečna pri dverách do sály v peknej rovnošate, ktorá vám skontroluje lístok, poprípade povie, kde to vlastne sedíte. Áno, tak to som ja.

  • 9. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 877x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu